راهنمای حل مشکل کلمه عبور وبلاگ

اگر وبلاگی دارید که کلمه عبور آنرا به خاطر نمی آورید میتوانید از گزینه یا فرم فراموشی رمز عبور استفاده کنید. گزینه فراموشی رمز عبور لینکی برای تنظیم مجدد کلمه عبور وبلاگ به ایمیل آدرس ثبت شده در وبلاگ ارسال میکند و شما با چک کردن ایمیل خود و با استفاده از لینک اشاره شده می توانید کلمه عبور وبلاگ جدیدی را برای وبلاگ انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که نام کاربری همواره بخش اول آدرس وبلاگ است و بطور مثال اگر آدرس وبلاگ شما  yourname.blogfa.com  باشد نام کاربری شما فقط yourname  است (بدون نقطه یا blogfa.com)

در زمان استفاده از  فرم فراموشی رمز عبور و پس از ورود نام کاربری بخش ابتدایی ایمیل ثبت شده در وبلاگ نمایش داده می شود که کمکی برای به یادآوری ایمیل است اما اگر آدرس ایمیلی که در وبلاگ ثبت کردید را کامل فراموش کرده و نمایش حروف اول آن نیز به شما کمکی نکرد می توانید برای ما ایمیل بفرستید تا بخش بیشتری از آدرس ایمیل ثبت شده را برای شما (برای کمک به یادآوری آدرس ایمیل)بفرستیم.

همچنین اگر به ایمیل ثبت شده در وبلاگ دسترسی ندارید و بطور مثال کلمه عبور ایمیل را فراموش کرده یا ایمیل فوق غیرفعال است اما به ایمیل آدرس نویسنده وبلاگ یا ایمیل ثبت شده در پروفایل دسترسی دارید باز هم میتوانید به ما ایمیل بفرستید و مشکل را توضیح و آدرس ایمیل را اشاره کنید تا لینک تنظیم مجدد پسورد به ایمیل دیگری که در بخش ایمیل نویسنده یا پروفایل ثبت شده  ارسال شود.

در نهایت اگر به هیچکدام از ایمیلهای ثبت شده در وبلاگ دسترسی ندارید اما پسوردهای قبلی وبلاگ را به خاطر دارید بازهم ممکن است بتوانیم به شما کمک کنیم . بنابراین کافیست به ما ایمیل ارسال کنید تا ما راهنمایی لازم را برای شما ارسال کنیم.

برای ارسال ایمیل به ما پیشنهاد می کنیم حتی المکان از یکی از ایمیل آدرسهای خود که در وبلاگ ثبت شده است درخواست خود را مطرح کنید. اما اگر به هیچکدام دسترسی ندارید با هر ایمیل آدرسی که به آن دسترسی دارید یا میتوانید آنرا ثبت و ایمیل آدرس جدیدی برای خود بسازید برای ما درخواست خود را  ارسال کنید. در ایمیلی که برای ما ارسال میکنید حتما آدرس وبلاگ و توضیح مختصری درباره مشکلاتان را برای ما بنویسید. همچنین بهتر است عنوان یا Subject  ایمیل عباراتی مثل "فراموشی رمز عبور" یا "فراموشی کلمه عبور" باشد تا سریعتر پیگیری شود. بررسی و پاسخ نامه ممکن است تا سه روز کاری طول بکشد و همچنین تنها در زمانی پاسخ ارسال خواهد شد که توضیحات و ادعای مطرح شده در نامه قابل پیگیری تشخیص داده شود.

ایمیل آدرس ما در بخش تماس با ما ذکر شده است


[بازگشت]